Sztuka Wojenna
Zwiększa siłę jednostek specjalnych.
Nowicjusz:
Jednostki specjalne bohatera są na poziomie 2.
Ekspert:
Jednostki specjalne bohatera są na poziomie 3.
Mistrz:
Jednostki specjalne bohatera są na poziomie 4.
Jednostki specjalne bohatera są na poziomie 2.
Ekspert:
Jednostki specjalne bohatera są na poziomie 3.
Mistrz:
Jednostki specjalne bohatera są na poziomie 4.
poziom Nowicjusza | |||||
Obrona Miasta [Zarządca] Wieże miejskie zawsze oddają trzy strzały do tego samego celu. | Zwiększona Wytrzymałość +100% do Zdrowia jednostek specjalnych bohatera. | Błyskawiczna Dyslokacja +20 do Inicjatywy jednostek specjalnych bohatera. | |||
poziom Eksperta | |||||
Artyleria Można ręcznie kontrolować atak bohatera i jednostki specjalne (wsparcia). | Wojna Oblężnicza Można ręcznie kontrolować jednostkę specjalną (oblężniczą) bohatera, która teraz strzela dwukrotnie do tego samego celu. | ||||
poziom Mistrza | |||||
Ogień Zaporowy Jednostka specjalna bohatera strzela trzykrotnie do tego samego celu. | |||||
Zdolność Arcymistrza | |||||
Perfekcyjna Sztuka Wojenna Jednostki specjalne bohatera są na poziomie 5. |
Jedna z lepszych umiejętności, gdyż jednostki wojenne zostały znacznie wzmocnione w H7. Obowiązkowo należy wziąć Artylerię i Ogień zaporowy. Warto też zainwestować w Błyskawiczną dyslokację oraz Zwiększenie wytrzymałości. Zdolność zarządcy jak i Wojnę oblężniczą nie ma sensu brać, gdyż w drugim przypadku katapulta po zniszczeniu celu za pierwszym strzałem, nie strzeli do innego w tej samej turze. Zdolność arcymistrza warta jest rozważenia (zwłaszcza dla bohaterów Lochu), ale można spokojnie się bez niej obejść.