Zemsta Natury
Zemsta natury - umiejętność frakcyjna Sylvanu
Nakłada na wrogie stworzenia piętno, który powoduje zwiększenie Ataku sojuszników.
Nowicjusz:
Na wrogie stworzenie nakładane jest maksymalnie 1 piętno po tym, po tym jak zostanie wybrane na cel ataku lub zdolności sojuszniczej jednostki. Stworzenia atakujące stworzenie z piętnem zyskują +4 do Ataku za każde piętno na celu. Piętno wygasa z końcem rundy bojowej.
Ekspert:
Na wrogie stworzenie można nałożyć maksymalnie 2 piętna.
Mistrz:
Na wrogie stworzenie można nałożyć maksymalnie 3 piętna.
Na wrogie stworzenie nakładane jest maksymalnie 1 piętno po tym, po tym jak zostanie wybrane na cel ataku lub zdolności sojuszniczej jednostki. Stworzenia atakujące stworzenie z piętnem zyskują +4 do Ataku za każde piętno na celu. Piętno wygasa z końcem rundy bojowej.
Ekspert:
Na wrogie stworzenie można nałożyć maksymalnie 2 piętna.
Mistrz:
Na wrogie stworzenie można nałożyć maksymalnie 3 piętna.
poziom Nowicjusza | |||||
Piętno Mściciela Atak bohatera dodatkowo nakłada piętno na trafione stworzenie. | Zahamowanie Każde napiętnowane zwierzę posiada także Ruch zmodyfikowany o 1. | Szybkie Przeładowanie Balista Sylvanu nakłada piętno na swój cel. Balista otrzymuje drugi atak po zaatakowaniu stworzenia z piętnem. | |||
poziom Eksperta | |||||
Rozruszanie Odnowa, zdolność Matki Drzewców, dodatkowo daje wskazanemu oddziałowi +3 do Ruchu i +10 do Inicjatywy. | Gniew Natury Bohater otrzymuje +1 punktów Magii za każde piętno nałożone na wrogie stworzenia do końca rundy bojowej. | ||||
poziom Mistrza | |||||
Żądło Na koniec każdej rundy bojowej każde wrogie stworzenie otrzymuje 50 obrażeń od Magii Ziemi za każde ciążące na nim piętno. | |||||
Zdolność Arcymistrza | |||||
Szczęście Natury Stworzenia sojusznicze atakujące wrogie stworzenie z 3 piętnami zawsze trafiają krytycznie. |
Umiejętność rasowa zawsze powinna być priorytetem w rozwoju bohatera, jej zdolności już niekoniecznie, lecz i tak trzeba wybrać 3, by nauczyć się Zdolności Arcymistrza (obowiązkowa).
Ze zdolności warte do jak najszybszej nauki są: Zahamowanie, Piętno Mściciela i Sybkie Przeładowanie. Reszta zdolności w dalszej kolejności.
Ze zdolności warte do jak najszybszej nauki są: Zahamowanie, Piętno Mściciela i Sybkie Przeładowanie. Reszta zdolności w dalszej kolejności.