Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Przystań

Bohaterowie Przystani mogą się sprawdzić zarówno w mocy, jak i w magii. Dominującymi umiejętnościami są Prawość - umiejętność frakcyjna, Dowodzenie i Magia Światła. Dzięki dwóm pierwszym Przystań najbardziej ze wszystkich frakcji nastawiona jest na wykorzystywanie morale i to właśnie wydaje się dobrą strategią dla bohaterów mocy, a w szczególności dla Rycerzy. Z kolei w gronie magów naturalną drogą rozwoju jest Magia Światła, choć mamy tu też ciekawą propozycję w postaci Inkwizytora, który - jako jedyny z całej gry - może sięgnąć arcymistrzostwa w Magii Ognia. Trzy umiejętności magii - Ziemi, Wody i oczywiście Ciemności - są poza zasięgiem jakiegokolwiek bohatera Przystani.

Klasy Mocy:



Egzekutor


Opis fabularnySą najbardziej ofensywnymi z bohaterów Przystani. Polegają na czystej sile swych mieczy, by wygrać bitwę. Mistrzowie okrzyków wojennych i skuteczności ataku. Mają również wysoko rozwinięte umiejętności dowodzenia oraz "machin" wojennych. Przydadzą się też przy odkrywaniu terenu i do magii światła, a nawet okazjonalnie potrafią rzucić kulą ognia w celu posprzątania pola bitwy.
ArcymistrzMistrzEkspert

Prawość


Ofensywa


Okrzyki
Bojowe


Przywództwo


Sztuka
Wojenna


Przeznaczenie


Eksploracja


Magia
Pierwotna


Magia
Ognia


Magia
Światła


 

Rycerz


Opis fabularnySą najbardziej typowymi bohaterami Przystani. Dobrze zrównoważeni, mają najsilniejszą umiejętność dowodzenia ze wszystkich klas. Wyszkoleni by być władcami i lordami, posiadają umiejętności dyplomacji oraz zarządzania królestwem. Otrzymują także podstawy w magii, głównie ze szkoły Światła.
ArcymistrzMistrzEkspert

Prawość


Przywództwo


Ekonomia


Eksploracja


Sztuka
Wojenna


Okrzyki
Bojowe


Dyplomacja


Cnota


Magia
Pierwotna


Magia
Światła


 

Paladyn


Opis fabularnyTo oświeceni wojownicy, których prowadzi święte światło Elratha. Są mistrzami obrony i dyplomacji oraz są biegli w Magii Światła. Ich mocną stroną jest skupianie się na ochronie swych armii i swego ludu. Jednakże nie można ich nie doceniać jako wprawnych wojowników i herosów na polu bitwy.
ArcymistrzMistrzEkspert

Prawość


Obrona


Dyplomacja


Przywództwo


Sztuka
Wojenna


Magia
Światła


Okrzyki
Bojowe


Magia
Pierwotna


Przeznaczenie


Cnota



Klasy Magii:



Inkwizytor


Opis fabularnySą bronią Elratha. Nie tylko osiągają mistrzostwo w magii światła, by chronić i leczyć swoje oddziały, ale również potrafią rozpętać piekło niszczycielskimi zaklęciami magii ognia. I choć są mniej nastawieni na brutalną siłę niż ich kompani, Egzekutorzy, to ciągle posiadają całkiem niezłe umiejętności bitewne.
ArcymistrzMistrzEkspert

Prawość


Sztuka
Wojenna


Magia
Ognia


Ofensywa


Przywództwo


Magia
Światła


Eksploracja


Magia
Pierwotna


Magia
Powietrza


Przeznaczenie


 

Kapłan


Opis fabularnyTo bardziej powszechni bohaterowie religijni swej frakcji. Są mistrzami magii światła, a na polu walki są źródłem nadziei i zbawienia. Jednakże oprócz tego są również biegłymi zarządcami, logistykami i dyplomatami.
ArcymistrzMistrzEkspert

Prawość


Magia
Światła


Magia
Pierwotna


Przywództwo


Eksploracja


Ekonomia


Dyplomacja


Magia
Powietrza


Przeznaczenie


Cnota


 

Spowiednik


Opis fabularnySą tarczami Przystani i mistrzami w skuteczności obrony oraz magii światła. Ich moc pozwala ochronić armie Imperium przed nawet najstraszniejszymi wrogami, którymi są przede wszystkim magowie ciemności.
ArcymistrzMistrzEkspert

Prawość


Magia
Światła


Cnota


Obrona


Dyplomacja


Magia
Pierwotna


Przywództwo


Eksploracja


Magia
Powietrza


Ekonomia



Tabela umiejętności wszystkich klas Przystani:


Umiejętność

Egzekutor

Rycerz

Paladyn

Inkwizytor

Kapłan

Spowiednik

PrawośćAMAMAMAMAMAM
AtakAM--M--
Obrona--AM--M
DowodzenieMAMMMME
Dyplomacja-EAM-EM
EksploracjaEM-EME
Sztuka wojennaMMMAM-
OkrzykiAMME---
Magia PierwotnaEEEEAMM
Magia Powietrza---EEE
Magia Ziemi------
Magia OgniaE--AM--
Magia Wody------
Magia ŚwiatłaEEMMAMAM
Magia Ciemności------
PrzeznaczenieM-EEE-
Cnota-EE-EAM
Ekonomia-AM--ME
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt