Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Sylvan


Klasy Mocy:



Mściciel


Opis fabularnyMściciele to mistrzowie sztuki wojennej pośród Elfów. Prowadzą swoje oddziały w sposób karny i sprawny, a korzystają zarówno z mocy ofensywnych, jak i obronnych Magii Ziemi. Znają okolice jak własną kieszeń i są w stanie bardzo szybko pokonywać długie dystanse.
ArcymistrzMistrzEkspert

Zemsta
Natury


Ofensywa


Okrzyki
Bojowe


Magia
Ziemi


Cnota


Eksploracja


Magia
Wody


Obrona


Sztuka
Wojenna


Przeznaczenie


 

Leśny


Opis fabularnyNajczęściej spotykani bohaterowie Elfów, Leśni, szybko przystosowują się do każdej sytuacji wymagającej ich bardzo zróżnicowanych umiejętności. Biegli w Magii Ziemi i technikach wojennych, są też niezłymi wodzami i dyplomatami.
ArcymistrzMistrzEkspert

Zemsta
Natury


Przeznaczenie


Eksploracja


Sztuka
Wojenna


Okrzyki
Bojowe


Cnota


Magia
Ziemi


Magia
Powietrza


Przywództwo


Dyplomacja


 

Strażnik


Opis fabularnyStrażnicy to niezłomni obrońcy lasu, często porównywani do potężnych dębów, stojących niewzruszenie, nawet gdy wokół szaleje wichura. Używają pełnego wachlarza umiejętności obronnych i przywódczych, aby chronić las, ale jeśli trzeba, mogą też polegać na swej znajomości terenu, nie mówiąc już o mocach Magii Ziemi.
ArcymistrzMistrzEkspert

Zemsta
Natury


Obrona


Przywództwo


Cnota


Okrzyki
Bojowe


Eksploracja


Magia
Ziemi


Magia
Powietrza


Sztuka
Wojenna


Ofensywa



Klasy Magii:




Siewca Cierni


Opis fabularnySiewcy Cierni to ogrodnicy Sylanny, opiekujący się królestwem Smoka Ziemi. Są mistrzami Magii Ziemi i nieobca jest im Magia Światła, tak więc potrafią zamienić las w potężną broń.
ArcymistrzMistrzEkspert

Zemsta
Natury


Magia
Ziemi


Sztuka
Wojenna


Magia
Wody


Magia
Pierwotna


Ofensywa


Eksploracja


Obrona


Przywództwo


Eksploracja


 

Mistyk


Opis fabularnyMistycy uosabiają idealną równowagę Sylanny. Są mistrzami Magii Ziemi i znają wiele ukrytych ścieżek wiodących przez las, choć akurat podróżowanie nie należy do ich ulubionych zajęć. Wszystkie Elfy zwracają się do nich po rady, mądrość i ochronę. Mistykom zdarzało się pełnić role dyplomatów i przywódców.
ArcymistrzMistrzEkspert

Zemsta
Natury


Magia
Ziemi


Cnota


Magia
Pierwotna


Przywództwo


Eksploracja


Magia
Wody


Magia
Powietrza


Sztuka
Wojenna


Ekonomia


 

Gwiezdny Śpiewak


Opis fabularnyZadaniem Gwiezdnych Śpiewaków, wybrańców pośród Druidów, jest raczej leczenie ran, jakich doznał las, a nie pomszczenie ich. Śpiewacy są dobrzy w Magii Ziemi i Światła oraz dysponują najsilniejszymi zaklęciami ochronnymi i leczącymi w całym Irollan. Należą również do najlepszych dyplomatów - doskonale wiedzą, że łut profilaktyki wart jest tyle, co korzec lekarstwa.
ArcymistrzMistrzEkspert

Zemsta
Natury


Magia
Ziemi


Obrona


Magia
Pierwotna


Magia
Powietrza


Dyplomacja


Cnota


Przeznaczenie


Przywództwo


Eksploracja



Tabela umiejętności wszystkich klas Sylvanu:


UMIEJĘTNOŚĆ

Mściciel

Leśny

Strażnik

Siewca Cierni

Mistyk

Gwiezdny Śpiewak

Zemsta NaturyAMAMAMAMAMAM
AtakAM-EM--
ObronaE-AME-AM
Dowodzenie-EAMEME
Dyplomacja-E----
EksploracjaMAMMEME
Sztuka wojennaEMEAME-
OkrzykiAMMM---
Magia Pierwotna---MMM
Magia Powietrza-EE-EM
Magia ZiemiMEEAMAMAM
Magia Ognia------
Magia WodyE---E-
Magia Światła------
Magia Ciemności------
Przeznaczenie-AM---E
CnotaMMM-AME
Ekonomia----E-
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt