Magia Ciemności
Sprawia, że zaklęcia Magii Ciemności są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera.
Nowicjusz:
Sprawia, że zaklęcia Magii Ciemności są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 1.
Ekspert:
Sprawia, że zaklęcia Magii Ciemności są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 2 (łącznie 3).
Mistrz:
Sprawia, że zaklęcia Magii Ciemności są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 3 (łącznie 6).
Sprawia, że zaklęcia Magii Ciemności są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 1.
Ekspert:
Sprawia, że zaklęcia Magii Ciemności są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 2 (łącznie 3).
Mistrz:
Sprawia, że zaklęcia Magii Ciemności są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 3 (łącznie 6).
poziom Nowicjusza | |||||
Żniwa Dusz Ilekroć atak bohatera zabija choć jedno stworzenie, bohater otrzymuje 20 Many. | Znajomość Magii Ciemności I Rozpacz i Osłabienie są teraz rzucane na stworzenia w obszarze docelowym 4x4. | Uczony Magii Ciemności Zmniejsza koszt many zaklęć Magii Ciemności o 20%. | |||
poziom Eksperta | |||||
Znajomość Magii Ciemności II Zaklęcie Oczyszczenie dodatkowo uodparnia cel na pozytywne zaklęcia i efekty magiczne na okres 3 tur. Wrogie stworzenia zaatakowane zaklęciem Oblicze Grozy nie mogą wykonywać odwetów przez okres 1 tury. | Mądrość Ciemności +4 do Magii przy rzucaniu zaklęć szkoły Ciemności. Każda następna zdolność Mądrości dodaje +4 Magii do tej premii. | ||||
poziom Mistrza | |||||
Mistrz Ciemności III Zaklęcie Agonia jest teraz rzucane na stworzenia w obszarze docelowym 4x4. Pierwszy atak na Mroczne Odbicie chybi i nie zniszczy go. Ten efekt trwa 3 tury. | |||||
Zdolność Arcymistrza | |||||
Cień Grozy Ilekroć bohater rzuca zaklęcie Magii Ciemności na stworzenia wroga, ich liczba spada o 5% (zaokrąglając w dół). Istoty utracone w ten sposób wrócą do swojej armii, jeśli nie została ona pokonana. |
W Heroes 7 nauczenie się czarów zależy od wartości Wiedzy tajemnej, więc wystarczy poznanie 2 szkół magii, by móc rzucać wszelkie czary. Wybór szkół wpływa więc na skuteczność czarów.
Magię Ciemności warto rozważyć dla Mrocznego Odbicia. Uczony, Żniwa Dusz oraz Znajomość III obowiązkowo do wzięcia. Zdolność Arcymistrza nie warta uwagi, Implozja lepiej się sprawdza.
Magię Ciemności warto rozważyć dla Mrocznego Odbicia. Uczony, Żniwa Dusz oraz Znajomość III obowiązkowo do wzięcia. Zdolność Arcymistrza nie warta uwagi, Implozja lepiej się sprawdza.