Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Forteca




Siedliska stworzeń

:
Jednostki podstawowe:
  • (20) Shield Halls (Aule Tarcz): miejsce rekrutacji Tarczowników
  • (13) Blackbear Cages (Klatki Czarnych Niedźwiedzi) - miejsce rekrutacji Czarnych Niedźwiedzi.
  • (22) Kobold Warrens (Nory Koboldów) - miejsce rekrutacji Koboldów Tropicieli.
  • Elita:
  • (6) Valkyrie Bonfire (Ognisko Walkirii) - miejsce rekrutacji Walkirii.
  • (5) Runic Temple (Świątynia Runiczna) - miejsce rekrutacji Patriarchów Run.
  • (2) Magma Conflux (Magmowe Wrota Żywiołów ;) ) - miejsce rekrutacji Żywiołaków Magmy.
  • Czempioni:
  • (1) Hearth of Einherjars (Palenisko Einherjarów) - miejsce rekrutacji Einherjarów.
  • Uniemożliwia wybudowanie Góry Ognia.
  • (17) Mountain of Fire (Góra Ognia) - miejsce rekrutacji Ognistych Smoków.
  • Uniemożliwia wybudowanie Paleniska Einherjarów.
    Jednostki wojenne:
  • (11) Foundry (Odlewnia) - budynek katapulty - Ognistego działa.
  • (12) Rune Temple (Świątynia Run) - budynek namiotu medycznego - Kamienia runicznego.
  • (21) Armory (Zbrojownia) - budynek Krasnoludzkiej balisty.

  • Budynki miejskie

    :
  • (10) Capitol (Kapitol) - dostarcza dziennie 4000 sztuk złota.
  • (16) Hall of Heroes (Aula bohaterów) - tawerna, w której można nająć bohaterów.
  • (3) Thieves Guild (Gildia złodziei) - pokazuje informacje na temat przeciwników.
  • (15) Magic Guild (Gildia magii) - uczy czarów odwiedzającego bohatera (jeśli posiada odpowiednie umiejętności). Czteropoziomowa.
  • (9) Marketplace (Pchli targ) - umożliwia sprzedaż, kupno lub wymianę surowców.
  • (18) Furnace (Piec) - umożliwia zniszczenie zwykłych surowców, by zyskać te rzadkie lub złoto.
  • (?) Dwarven Treasury (Krasnoludzki skarbiec) - na początku tygodnia zapewnia dodatkowe 10% złota (maks. 20000).
  • (14) Town portal (Portal miejski) - pozwala się teleportować do miasta bohaterowi, jeśli posiada odpowiedni czar.

  • Budynki specjalne

    :
  • (8) Embassy (Ambasada): +20% szansy na negocjacje z armiami neutralnymi w strefie kontroli miasta.
  • (4) Fire Magic Amplifier (Wzmacniacz Magii Ognia) - rzucane przez bohatera czary magii ognia w strefie kontroli miasta są o poziom wyższe.
  • (19) Sacred Fire (Święty Ogień) - daje odwiedzającym bohaterom "Święty ogień" - na 3 najbliższe bitwy armia zyskuje +2 Mocy i + 5 Morale.
  • Advanced Defense (Rozbudowana obrona) - mury i wieże miasta mają o 30% więcej punktów zdrowia. Podczas oblężeń na mapie pojawia się 10 pułapek runicznych.
  • (7) Arkath's Eternal Flame (Wieczny Ogień Arlatha) - dostarcza 5000 sztuk złota dziennie oraz inne, nieokreślone jeszcze premie.
  • © 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
    Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt