Ofensywa
Zwiększa Moc bohatera.
Nowicjusz:
Zwiększa o 2 Moc bohatera.
Ekspert:
Dodatkowo zwiększa o 2 Moc bohatera (łącznie +4).
Mistrz:
Dodatkowo zwiększa o 2 Moc bohatera (łącznie +6).
Zwiększa o 2 Moc bohatera.
Ekspert:
Dodatkowo zwiększa o 2 Moc bohatera (łącznie +4).
Mistrz:
Dodatkowo zwiększa o 2 Moc bohatera (łącznie +6).
poziom Nowicjusza | |||||
Ojczyzna [Zarządca] Wszyscy sojuszniczy bohaterowie znajdujący się w strefie wpływów tego miasta otrzymują +8 do Mocy. | Szał Bitewny +1 do podstawowych Obrażeń zadawanych przez sojusznicze stworzenia atakujące wręcz. | Celność +1 do podstawowych Obrażeń zadawanych przez sojusznicze stworzenia strzelające. | |||
poziom Eksperta | |||||
Łucznictwo Wszystkie sojusznicze stworzenia atakujące z dystansu zyskują +3 do Ataku. | Zabójca Olbrzymów Stworzenia sojusznicze podczas ataków i ataków odwetowych wymierzonych w duże stworzenia otrzymują +6 do Ataku. | ||||
poziom Mistrza | |||||
Mistrz Oskrzydlenia Premie do obrażeń zadawanych przez sojusznicze stworzenia atakujące z flanki i z pełnej flanki zostają zwiększone o 25% | |||||
Zdolność Arcymistrza | |||||
Idealna Ofensywa Ilekroć stworzenie sojusznicze atakuje, jego Atak zostaje podniesiony do poziomu równego Obronie atakowanego oddziału. |
Umiejętność z kategorii "musisz mieć". Niemal wszystkie zdolności są nie do pominięcia (Zabójcę Olbrzymów można sobie darować), zaś Idealna Ofensywa to obok Idealnej Obrony jedna z dwóch najlepszych zdolności arcymistrza.