Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Twierdza


Klasy Mocy:



Podżegacz


Opis fabularnyPodżegacze Wojenni pożądają wyłącznie krwi i walki. W każdej chwili myślą tylko o następnej bitwie, jaką stoczą. Prowadzą wojska z wielką szybkością i siłą, a ich zdolność, aby przekształcić bandę obszarpańców w groźny oddział, czyni z nich chyba najbardziej śmiercionośnych bohaterów w Ashanie.
ArcymistrzMistrzEkspert

Szał
Krwi


Ofensywa


Okrzyki
Bojowe


Przywództwo


Sztuka
Wojenna


Eksploracja


Magia
Ziemi


Magia
Powietrza


Obrona


Przeznaczenie


 

Barbarzyńca


Opis fabularnyBarbarzyńcy to typowi bohaterowie Orków, choć część z nich w rzeczywistości pochodzi z innych ras. Ich talenty są zrównoważone, choć nie ma co ukrywać, że to na polu bitwy czują się jak w domu. Temperamentni i porywczy, bardziej polegają na szczęściu niż ich towarzysze - podżegacze i wodzowie.
ArcymistrzMistrzEkspert

Szał
Krwi


Sztuka
Wojenna


Okrzyki
Bojowe


Eksploracja


Przywództwo


Przeznaczenie


Magia
Powietrza


Cnota


Obrona


Ofensywa


 

Wódz


Opis fabularnyWodzowie to roztropni przywódcy, którym często powierza się zadanie poprowadzenia migracji plemienia i założenia nowej osady. Ich umiejętność negocjowania - zamiast zabijania - to rzadki talent pośród ich ludu i choć bywa on niedoceniony, to często miewał wielkie znaczenie.
ArcymistrzMistrzEkspert

Szał
Krwi


Obrona


Sztuka
Wojenna


Przywództwo


Dyplomacja


Eksploracja


Magia
Ziemi


Magia
Powietrza


Okrzyki
Bojowe


Przeznaczenie


Klasy Magii:



Zaklinacz Burz


Opis fabularnyZaklinacze Burzy to wyznawcy Ojca Niebo. Wiedzą, jak wlać furię w serca swoich wojsk i potrafią również przywołać gniew swojego ducha opiekuńczego, rażąc wrogów potęgą błyskawic i powodując ogromne zniszczenia na polu bitwy.
ArcymistrzMistrzEkspert

Szał
Krwi


Sztuka
Wojenna


Magia
Powietrza


Magia
Ziemi


Ofensywa


Przywództwo


Magia
Wody


Cnota


Przeznaczenie


Eksploracja

 

Szaman


Opis fabularnySzamani to mędrcy swojego ludu, zdolni wykroczyć myślami poza bojowy szał, który jest ich darem i klątwą. Są wykształceni i najlepiej władają obcymi językami. W bitwie całkiem sprawnie posługują się zaklęciami Magii Powietrza i Ziemi.
ArcymistrzMistrzEkspert

Szał
Krwi


Cnota


Eksploracja


Magia
Powietrza


Przywództwo


Dyplomacja


Magia
Ziemi


Magia
Wody


Sztuka
Wojenna


Ekonomia

 

Zaklinacz Ziemi


Opis fabularnyZaklinacze Ziemi to wybrane dzieci Matki Ziemi. Są oni obrońcami i opiekunami plemion koczowniczych. Przekazują historię swojego ludu nowym pokoleniom. Ale kiedy ich plemiona są zagrożone, bohaterowie ci potrafią walczyć z furią Behemota, niszcząc wrogów mocami samej Ziemi.
ArcymistrzMistrzEkspert

Szał
Krwi


Magia
Ziemi


Obrona


Cnota


Ekonomia


Eksploracja


Magia
Wody


Magia
Powietrza


Przywództwo


Sztuka
Wojenna



Tabela umiejętności wszystkich klas Twierdzy:


Umiejętność

Podżegacz

Barbarzyńca

Wódz

Zaklinacz Burz

Szaman

Zaklinacz Ziemi

Szał KrwiAMAMAMAMAMAM
AtakAME-M--
ObronaEEAM--AM
DowodzenieMMMMME
Dyplomacja--M---
EksploracjaMMMEAMM
Sztuka wojennaMAMAMAMEE
OkrzykiAMAME---
Magia Pierwotna------
Magia PowietrzaEEEAMME
Magia ZiemE-EMEAM
Magia Ognia------
Magia Wody---EEE
Magia Światła------
Magia Ciemności------
PrzeznaczenieEMEE--
Cnota-E-EAMM
Ekonomia----EM
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt