Magia Ognia
Sprawia, że zaklęcia Magii Ognia są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera.
Nowicjusz:
Sprawia, że zaklęcia Magii Ognia są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 1.
Ekspert:
Sprawia, że zaklęcia Magii Ognia są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 2 (łącznie 3).
Mistrz:
Sprawia, że zaklęcia Magii Ognia są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 3 (łącznie 6).
Sprawia, że zaklęcia Magii Ognia są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 1.
Ekspert:
Sprawia, że zaklęcia Magii Ognia są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 2 (łącznie 3).
Mistrz:
Sprawia, że zaklęcia Magii Ognia są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 3 (łącznie 6).
poziom Nowicjusza | |||||
Zapalony Czarodziej +1 do Mocy za każde rzucone zaklęcie Magii Ognia. Trwa do końca walki. | Znajomość Magii Ognia I Ognisty Pocisk zadaje dodatkowo 10+10*Magia do 50+10*Magia obrażeń od Magii Ognia przez okres 3 tur. Zaklęcie Płomienny Zapał jest teraz rzucane na stworzenia w obszarze docelowym 4x4. | Uczony Magii Ognia Zmniejsza koszt many zaklęć magii Ognia o 20%. | |||
poziom Eksperta | |||||
Znajomość Magii Ognia II Zaklęcie Wewnętrzny Żar jest teraz rzucane na stworzenia w obszarze docelowym 4x4. Zaklęcie Ściana Ognia dodatkowo zatrzymuje stworzenia i zadaje 10+10*Magia do 50+10*Magia obrażeń od Magii Ognia przez okres 3 tur. | Mądrość Ognia +4 do Magii przy rzucaniu zaklęć szkoły Ognia. Każda następna zdolność Mądrości dodaje +4 Magii do tej premii. | ||||
poziom Mistrza | |||||
Znajomość Magii Ognia III Stworzenie będące celem zaklęcia Amok woli teraz atakować jednostki wroga i robi to z +20 do Ataku. Kula Ognia dodatkowo zadaje 10+10*Magia do 50+10*Magia obrażeń od Magii Ognia przez okres 3 tur. | |||||
Zdolność Arcymistrza | |||||
Opończa ognia Sojusznicze stworzenia zadają dodatkowe 15+8*Magia do 35+8*Magia obrażeń od Magii Ognia, gdy atakują w walce wręcz i 5+3*Magia do 10+3*Magia obrażeń od Magii Ognia, gdy ktoś zaatakuje je wręcz. |
W Heroes 7 nauczenie się czarów zależy od wartości Wiedzy tajemnej, więc wystarczy poznanie 2 szkół magii, by móc rzucać wszelkie czary. Wybór szkół wpływa więc na skuteczność czarów.
Magię Ognia warto rozważyć dla Ognistego Pocisku i Kuli Ognia. Uczony oraz Znajomość I i III obowiązkowo do wzięcia. Zdolność Arcymistrza nie warta uwagi.
Magię Ognia warto rozważyć dla Ognistego Pocisku i Kuli Ognia. Uczony oraz Znajomość I i III obowiązkowo do wzięcia. Zdolność Arcymistrza nie warta uwagi.