Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Krwawy Szał


Krwawy Szał zwiększa Atak sojuszniczych oddziałów.

Nowicjusz:
Bohater zaczyna z 5 Krwawymi Szałami. Jest on dodawany do Ataku sojuszniczych stworzeń, ale spada w trakcie walki: -2 za każdym razem, gdy stworzenie wykona akcję czekania albo obrony. -2 na zakończenie każdej rundy walki. Krwawy Szał mija, gdy osiągnie poziom 0. (Nie działa na Nieumarłych i Konstrukty)

Ekspert:
Bohater zaczyna z 1 dodatkowym punktem Krwawego Szału (łącznie 6).

Mistrz:
Bohater zaczyna z 2 dodatkowymi punktami Krwawego Szału (łącznie 8).

poziom Nowicjusza
Szarża
Sojusznicze stworzenia w Krwawym Szale otrzymują +1 do Ruchu.
Furia Wodziwoja
Dwunastokrotność aktualnego Krwawego Szału jest dodawana do podstawowych obrażeń bohatera.
Wybuch Szału
Wszystkie sojusznicze stworzenia zadają obrażenia jednostkom wroga, gdy przestanie działać Krwawy Szał. Obrażenia wynoszą 100 x liczba pełnych rund walki, w których działał Krwawy Szał.
poziom Eksperta
Pierwotna Siła
Sojusznicze stworzenia w Krwawym Szale odnoszą tylko połowę obrażeń od zaklęć.
Ognisty Gniew
Sojusznicze stworzenia w Krwawym szale otrzymują +5 do Inicjatywy.
poziom Mistrza
Żądza Krwi
Dwukrotność aktualnego Krwawego Szału jest dodawana do Morale wszystkich sojuszniczych stworzeń.
Zdolność Arcymistrza
Furia Ojca Niebo
Bohater zaczyna z 1 punktem Krwawego Szału więcej. Krwawy Szał rośnie o 1, ilekroć ginie jakiś oddział stworzeń.



Umiejętność rasowa zawsze powinna być priorytetem w rozwoju bohatera, jej zdolności już niekoniecznie, lecz i tak trzeba wybrać 3, by nauczyć się Zdolności Arcymistrza (obowiązkowa).
Ze zdolności warte do jak najszybszej nauki są: Szarża, Ognisty Gniew i Żądza Krwi.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt