Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Całun Malassy


Ukrywa jednostki na początku walki, pozwalając im przechodzić przez wrogie oddziały, i zapewnia ukrytym sojusznikom różne premie.

Nowicjusz:
Wszystkie stworzenia sojusznicze są Ukryte na początku walki. Status ukryty pozwala stworzeniu przechodzeniu przez DOWOLNE inne stworzenie. Status znika po tym, jak stworzenie zaatakuje

Ekspert:
Ukryte stworzenia mają +1 do Ruchu.

Mistrz:
Ukryte stworzenia dostają +4 do Ataku i +10 do Szczęścia w chwili ataku.

poziom Nowicjusza
Dezorientacja
Atak bohatera dodatkowo pozbawia atakowane stworzenie szans na odwet. Trwa do końca tury aktualnie atakowanego stworzenia.
Bomba Dymna
Gdy sojusznicze stworzenie traci wzmocnienie Ukryty, wszystkie sąsiadujące z nim stworzenia dostają -25 do Inicjatywy do końca rundy bojowej.
Cuchnąca Woń
Gdy sojusznicze stworzenie ze wzmocnieniem Ukryty przechodzi przez wrogi oddział, zadaje mu 1 punkt obrażeń od Magii Ciemności razy wielkość wrogiego oddziału.
poziom Eksperta
Wrażliwy Punkt
Odziały stworzeń wroga dostają -3 do Ataku i -3 do Obrony po tym, jak zostaną zaatakowane wręcz. Efekt trwa do końca rundy bojowej.
Martwy Kąt
Wrogie stworzenia przeprowadzają odwet z 0 do Ataku, jeśli zostały w pełni oflankowane przez sojusznicze stworzenie.
poziom Mistrza
Kryć się
Stworzenia sojusznicze otrzymują wzmocnienie Ukryty na koniec tury bojowej, w której nie odniosły żadnych obrażeń.
Zdolność Arcymistrza
Koordynacja
Jeśli pierwszy atak wręcz nie spotkał się z odwetem, stworzenie natychmiast otrzymuje drugie, darmowe trafienie tego samego celu (tylko raz na rundę bojową).



Umiejętność rasowa zawsze powinna być priorytetem w rozwoju bohatera, jej zdolności już niekoniecznie, lecz i tak trzeba wybrać 3, by nauczyć się Zdolności Arcymistrza (obowiązkowa).
Ze zdolności warte do jak najszybszej nauki są: Dezorientacja, Martwy Kąt i Kryć się. Reszta zdolności w dalszej kolejności.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt