Nekromancja
Pozwala po walce wskrzesić część żyjących wrogów jako szkielety (oraz duchy, jeśli bohater posiada mistrzowską zdolność). Ilość ożywionych jednostek zależy od punktów Zdrowia zabitych przeciwników.
Nowicjusz:
Z poległych żywych stworzeń wskrzesza do 20 Szkieletów, które dołączają do armii bohatera po zwycięskich walkach. 4% Zdrowia zabitych żywych stworzeń zostaje zamienionych na Zdrowie Szkieletów.
(ożywia 4% Zdrowia pokonanych - maks. 20 Szkieletów).
Ekspert:
Wskrzesza teraz do 50 Szkieletów Hoplitów zamiast zwykłych Szkieletów. Dodatkowe 4% Zdrowia zabitych żywych jednostek zostaje zamienionych na Zdrowie Szkieletów Hoplitów.
(ożywia 8% Zdrowia pokonanych - maks. 50 Szkieletów Hoplitów).
Mistrz:
Wskrzesza teraz do 100 Szkieletów Hoplitów. Dodatkowe 4% Zdrowia zabitych żywych jednostek zostaje zamienionych na Zdrowie Szkieletów Hoplitów.
(ożywia 12% Zdrowia pokonanych - maks. 100 Szkieletów Hoplitów).
Z poległych żywych stworzeń wskrzesza do 20 Szkieletów, które dołączają do armii bohatera po zwycięskich walkach. 4% Zdrowia zabitych żywych stworzeń zostaje zamienionych na Zdrowie Szkieletów.
(ożywia 4% Zdrowia pokonanych - maks. 20 Szkieletów).
Ekspert:
Wskrzesza teraz do 50 Szkieletów Hoplitów zamiast zwykłych Szkieletów. Dodatkowe 4% Zdrowia zabitych żywych jednostek zostaje zamienionych na Zdrowie Szkieletów Hoplitów.
(ożywia 8% Zdrowia pokonanych - maks. 50 Szkieletów Hoplitów).
Mistrz:
Wskrzesza teraz do 100 Szkieletów Hoplitów. Dodatkowe 4% Zdrowia zabitych żywych jednostek zostaje zamienionych na Zdrowie Szkieletów Hoplitów.
(ożywia 12% Zdrowia pokonanych - maks. 100 Szkieletów Hoplitów).
poziom Nowicjusza | |||||
Drenaż Many Bohater odzyskuje 10 Many po zabiciu oddziału żywych stworzeń. | Gnijące Kości Szkielety i Szkielety Hoplici zadają 1 obrażeń od Magii Ziemi za każde stworzenie w oddziale jednostkom atakującym je w walce wręcz. | Brak Litości dla Grzesznych Nekromancja wskrzesza również poległe nieumarłe stworzenia. | |||
poziom Eksperta | |||||
Oblicze Grozy Wszystkie wrogie stworzenia otrzymują -15 Morale podczas walki. | Gwiazda Ciemności Pocisk Ciemności Namtaru trafia dodatkowo wszystkie jednostki wroga wokół celu. | ||||
poziom Mistrza | |||||
Napływ Duchów Po zwycięskiej bitwie nekromancja dodatkowo wskrzesza do 40 Banshee za 8% Zdrowia zabitych żywych stworzeń. | |||||
Zdolność Arcymistrza | |||||
Wieczna Poddaństwo Ożywia 25% zniszczonych już Szkieletów i Szkieletów Hoplitów z oddziału, gdy zaatakował on i nie został całkowicie zniszczony w trakcie ataku. |
Umiejętność rasowa zawsze powinna być priorytetem w rozwoju bohatera, jej zdolności już niekoniecznie, lecz i tak trzeba wybrać 3, by nauczyć się Zdolności Arcymistrza (obowiązkowa).
Ze zdolności warte do jak najszybszej nauki są: Brak Litości dla Grzesznych, Gwiazda Ciemności i Napływ Duchów. Reszta zdolności w dalszej kolejności.
Ze zdolności warte do jak najszybszej nauki są: Brak Litości dla Grzesznych, Gwiazda Ciemności i Napływ Duchów. Reszta zdolności w dalszej kolejności.