Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Przeznaczenie

Zwiększa Przeznaczenie bohatera.

Nowicjusz:
Zwiększa Przeznaczenie bohatera o 5.

Ekspert:
Zwiększa Przeznaczenie bohatera o dodatkowe 5 (łącznie +10).

Mistrz:
Zwiększa Przeznaczenie bohatera o dodatkowe 5 (łącznie +15).
poziom Nowicjusza
Święta Ziemia [Zarządca]
Wszyscy sojuszniczy bohaterowie w strefie wpływów tego miasta otrzymują +20 do Przeznaczenia.
Tropiciel Skarbów
Skrzynie ze skarbami zebrane przez Bohatera zawierają o 50% więcej złota.
Szczęście Podróżnika
Co tydzień bohater dostaje losową wybraną tymczasową premię.
poziom Eksperta
Idealny Uderzenie
Trafienia krytyczne zadane przez sojusznicze stworzenia nie mogą spotkać się z odwetem.
Magia Chaosu
Kiedy bohater rzuca zaklęcie zadające obrażenia, wykonuje test szczęścia oparty na Przeznaczeniu. Udany rzut zwiększa obrażenia zadawane przez zaklęcie do maksymalnie 150% (175% z Zabójczym Atakiem).
poziom Mistrza
Zabójczy atak
Trafienia krytyczne sojuszniczych stworzeń zadają teraz 200% obrażeń zamiast 150%.
zdolność Arcymistrza
Kapryśna Magia
Zaklęcia i efekty magiczne pochodzące od nieprzyjaciela i rzucone na kontrolowane istoty mają 50% szans na niepowodzenie.






Niedoceniane w poprzednich częściach Szczęście tym razem jest umiejętnością, którą "musisz mieć". W zasadzie wszystkie zdolności są potrzebne, więc wymienię tylko te najlepsze: Idealne Uderzenie i Zabójczy Atak dla wszystkich oraz Magia Chaosu dla magów. Zdolność arcymistrza jest warta rozważenia, gdy gramy przeciwko magom, ale można się bez niej obejść.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt