Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Tanis

Srebrna Róża: Tanis the Czarusia

Łatwo zapomnieć, że Tanis jest potężną czarodziejką, jako że najsampierw zauważana jest jej zdolność uwodzenia. Niezależna i romantyczna, jest uważana za zdumiewająco piękną, nawet jak na wysokie standardy Srebrnych Miast, zaś wiele plotek obraca się wokół niej, niż wokół któregokolwiek doradcy księcia Iwana. Tanis jest bezpośrednią potomkinią założycieli Akademii Magii oraz córką z małżeństwa różnych domów - jej ojciec pochodził z Domu Materii a matka z Domu Animy. Jest też reprezentantem Kręgu Dziewięciu, wysłaną, by poszerzyć wpływy Srebrnych Miast na Ashanie.
Tanis zawsze zjawiała się na spornych i niebezpiecznych terenach i równie szybko znikała. Jednym z jej przydomków są "Oczy Miast", innym "Srebrny Język" (jakieś pokrewieństwa ze Slickerem Srebrnym Językiem?); choć nikt nie odważyłby się tak się do niej zwrócić. Tanis, jako czarusia, specjalizuje się w magi Domu Animy i tym samym jest mistrzynią magii żywiołów i przywoływania duchów.
Srebrną Różę wysłano, by doradzała księciu Iwanowi podczas kluczowego momentu wojny domowej. Uratowała mu życie w skrajnej sytuacji i od tego czasu stała się zaufaną powierniczką oraz członkinią jego rady wojennej. Właściwie to Tanis została przy Iwanie dłużej, niż gdziekolwiek indziej - nie wiadomo, czy jest to oznaka przeznaczenia stojącego przed księciem, czy coś bardziej osobistego. Niezależnie od prawdy pojawiły się plotki, nawet wewnątrz rady, że go zauroczyła...

Tanis nie przejmuje się brakiem zaufania, jakim u niektórych wzbudza. Rzadko jest zła i jest pierwszą, która stara się łagodzić napięcie, korzystając z humoru i lekkiego podejścia, by załagodzić sytuację. Czasami ta taktyka doprowadza do złości innych członków Rady Iwana, którzy nie dostrzegają mądrości w jej słowach, często przesłoniętych obfitymi perfumami jej talizmanów. Tanis jest znana ze snucia opowieści i często polega na wykorzystywaniu metafor i liryzmów. Pochodzi wszakże z kultury, gdzie bajki na dobranoc zawierają w sobie mądrości wieków i są w zasadzie pisane bardziej dla dorosłych, niż dla dzieci (Czyżby w Srebrnych Miastach czytano XIII Księgę Pana Tadeusza? :P).


© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt