Ekonomia
Bohater zwiększa twój przychód złota.
Nowicjusz:
+150 dziennie.
Ekspert:
Dodatkowe +150 dziennie (łącznie +300).
Mistrz:
Dodatkowe +150 dziennie (łącznie +450).
+150 dziennie.
Ekspert:
Dodatkowe +150 dziennie (łącznie +300).
Mistrz:
Dodatkowe +150 dziennie (łącznie +450).
poziom Nowicjusza | |||||
Architekt [Zarządca] Koszt budynków w złocie w tym mieście jest zmniejszony o -10% | Starosta [Zarządca] Produkcja w tartakach i kopalniach rudy w obszarze wpływów tego miasta jest zwiększona o 1. | Kupiec Bohater zwiększa kursy wymiany zasobów tak, jakbyś posiadał dodatkowe targowisko. | |||
poziom Eksperta | |||||
Alchemik Dodatkowa 1 sztuka kryształu Smoczej Krwi, Smoczej Stali, Cieniostali albo Gwiezdnego Srebra (losowo) dziennie. | Urbanista [Zarządca] W tym mieście możesz stawiać dwa budynki dziennie. | ||||
poziom Mistrza | |||||
Werbownik [Zarządca] Rekrutacja stworzeń w tym mieście kosztuje o 15% złota mniej. | |||||
Zdolność Arcymistrza | |||||
Majątek Wszystkie twoje miasta dostarczają 15% więcej złota dziennie. |
Obowiązkowa umiejętność dla bohaterów drugorzędnych (zwłaszcza w połączeniu ze zdolnością arcymistrza Dyplomacji), praktycznie nieprzydatna dla głównego bohatera. Prawie każda zdolność jest warta wzięcia, szczególnie arcymistrza. Można śmiało zrezygnować z Kupca i Urbanisty (dwie budowle w jednym dniu bardzo nadwyrężają zapasy złota).