Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczą się:
   Kuririn
   Mad Hatter
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News
Czas przyszedł na wszelkich czarowników z Akademii. Będą oni mieli dostęp do wszystkich szkół magii, acz w zależności od (pod)klasy mogą się w niektórych specjalizować bardziej niż w innych.

"Dla pozostałych frakcji Ashanu magia jest tożsama z wiarą. Magiczne moce są łaską od Smoczych Bogów udzielaną przez ich duchowych podwładnych w zamian za oddawanie czci i przeprowadzenie odpowiednich rytuałów. Czary są traktowane jak cuda i dary Bogów.
Dla Magów z Akademii jednakże magia jest zwyczajnie wyższą formą nauki i musi być rozwijana poprzez zgłębianie wiedzy tajemnej (głównie nauk Sar-Elama) i rygorystyczną dyscyplinę.
Zamiast modlić się do duchowych istot, Magowie podporządkowują je sobie. Przez to głównym źródłem ich magii są duchy, które im służą oraz artefakty, które magowie wytwarzają lub zbierają i w których są uwięzione najróżniejsze istoty duchowe.
Magowie z Akademii są mistrzami wszystkich szkół magii, nie odwracając się od żadnej. Ich poszukiwania siły i wiedzy dają im dostęp do wszystkich istniejących zaklęć i doprowadziły ich do opracowania nowych sposobów na stosowanie czarów i ich łączenie."

Mag Bitewny
Magowie Bitewni są mistrzami magii zniszczenia - ekspertami w używaniu Błyskawic i Ognia. Okazjonalnie używają również magii Ciemności. Są też niezłymi odkrywcami i dowódcami armii.
Główne umiejętności: Metamagia, Magia Powietrza, Sztuka Wojenna

Czarodziej
Czarodzieje są znani w Srebrnych Miastach jako wielcy odkrywcy. Są wspaniałymi nauczycielami Magii Pierwotnej, a także solidnymi zarządcami i dyplomatami. Ich wiedza o magii jest bardzo imponująca i warto zaznaczyć, że są jednymi z niewielu mistrzów Magii Wody na powierzchni Ashanu.
Główne umiejętności: Metamagia, Magia Pierwotna, Cnota
Zaklinacz
Zaklinacze to obrońcy Srebrnych Miast. Władają niezrównanie Magią Ziemi, a także są biegli w Magii Światła i Magii Pierwotnej. Są również solidnymi odkrywcami, dyplomatami i nauczycielami.
Główne umiejętności: Metamagia, Magia Pierwotna, Magia Ziemi
Acid Dragon
Wasze komentarze (12)
13 lut - 20:15

Degraf
Orientalizują wygląd, ale nie orientalizują nazewnictwa - źle, bardzo źle...
13 lut - 20:17

ewerlordxp
Aha, czyli czarodzieje będą paradowali z dodatkowymi wieżyczkami na naramiennikach.
Za to kobiety to się chyba za długo napatrzył w swoje jarzące się kijki, aż im kurwiki w oczach zaświeciły. Może to jakiś sposób na mierzenie poziomu many u maga?
13 lut - 20:39

Wellplay
Tu macie maga który jest jako "Work in Progress": http://heroworld.gamerhome.net/screenshot/h7/20140816-IGN-HeroAcademy-2.jpg
14 lut - 13:51

Kodzo19
Co to są kurwiki?
15 lut - 06:55

Farben
Wellplay - Co to za cyferki ponad portretami jednostek? Coś związanego z inicjatywą?
15 lut - 10:03

Wellplay
Tak to jest inicjatywa.
15 lut - 18:17

Wikist
@Wellplay Czyli katapulta już nie strzela jako pierwsza? :O

Do tematu: http://danlamgame.net/data/images/2013/05/08/creature_Academy_BladeMage.jpg

Troszeczkę zmienili mu wygląd. Czy na lepsze? Oceńcie sami.
15 lut - 18:28

Wellplay
Na to wygląda. :D.
15 lut - 19:47

Kammer
Wikiście, tam na dole jest napisane, że to jest do Heroes VI.
15 lut - 19:57

Dark Dragon
Kammer, tak naprawdę to grafika jest z Kompendium...
15 lut - 20:36

Wikist
@Kammer Tak, to był obrazek zmodyfikowany przez fanów, aby wyprosić na twórcach Akademię w HVI. Wziąłem dlatego, że ma dobrą rozdzielczość.
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-19 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt