Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczą się:
   Kastore
   Kuririn
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News
Po wysypie przykładowych bohaterów z Przystani i Akademii, czas na czwórkę herosów z Nekropolii.

MERIKH
Rasa: nawiedzona zbroja
Przynależność: Moc
Klasa: Czarny Rycerz
Specjalizacja - Mroczny Łowca: zwiększa efektywność czarów Przyspieszenie/Spowolnienie
BiografiaMerikh, będący kiedyś szeryfem z Siedmiu Miast, pozostał srogim strażnikiem prawa nawet po przemianie w nieumarłego przez samego archonta Belketha. To Merikh przewodził procesowi przeciwko nikczemnemu Mówcy Zaświatów Sandrowi, skazując na banicję z ziem czarodziei. 60 lat później Sandro powrócił i nie zapomniał o roli Merikha w swoim wygnaniu. Wywarł swą zemstę poprzez uwięzienie duszy nieumarłego w ciele ghula. Belkethowi zajęło kilka lat i wymagało wielkich mocy, by wytropić tę kreaturę i odzyskać esencję Merikha oraz związać ją z bardziej odpowiednim naczyniem: czarną zbroją. Niestrudzony, nieugięty oraz odporny na korupcję, Merikh stał się przerażającym wcieleniem Sprawiedliwości.
LYLA
Rasa: wampir
Przynależność: Magia
Klasa: Archont(ka)
Specjalizacja - Pani magii pierwotnej: zwiększa efektywność czarów Magii pierwotnej o X.
BiografiaLyla, jedna spośród najstarszych wampirów, wywodząca się z drugiego pokolenia uczniów Belketha, podąża śladami legendarnych - lub kontrowersyjnych - postaci jak lord Vein czy Sandro. Lylę, rozpoznawalną dzięki rudym włosom, które występują dość rzadko wśród Siedmiu Miast, nigdy nie interesowała teologia i opuściła Al-Betyl, gdy Kult Pajęczycy stal się dominującą frakcją wśród nekromantów. Jej motywacją jest wiedza, którą woli poszukiwać w samotności, otoczona jedynie przez jej nieumarłe sługi i upiorne chowańce.
ZOLTAN
Rasa: wampir
Przynależność: Magia
Klasa: Nekromanta
Specjalizacja - Treser pająków: zwiększa przyrost Hebanowych Pająków i Pająków Śmierci o X/tydzień w strefie kontroli.
BiografiaZoltan, osobisty sługa samego archonta Belketha, jest jednym z wielu przywódców nieumarłych, który uważa czarodziei za swych prawdziwych wrogów. Zoltan, by lepiej ich poznać, studiował magie tajemną w Srebrnych Miastach, szukając sposobu na jej połączenie ze swoimi zdolnościami nekromancji. Jednak jego prawdziwą pasją są pająki, które uważa za wcielenie perfekcji Ashy.
CHARNA
Rasa: człowiek
Przynależność: Moc
Klasa: Rycerz Śmierci
Specjalizacja - Przywoływacz Duchów: zwiększa przyrost Duchów i Banshee o X/tydzień w strefie kontroli.
BiografiaZimna i bezlitosna Charna przez wielu jest uważana za nieumarłą - bardzo niesłusznie. Niektórzy twierdzą, że urodziła się z czarnym sercem, inni zaś że wszystkie jej emocje wymazała Pustka. Pewne jest jednak, że nigdy nie odczuła współczucia do innej istoty, zaś miłość jest dla niej mitem. Wolna od wyrzutów sumienia, była w stanie dokonać rzeczy, przed którymi nawet demony mogły by się wzbraniać.
Alamar
Wasze komentarze (23)
28 kwi - 18:30

Wyznawca Pustki
Rasa u Merikha jest dobra o_0?
28 kwi - 18:33

Garett
@Wyznawca Pustki Przeczytaj biografię, a się dowiesz. ;P Choć prawda, muszę przyznać, że nie wygląda, jakby był tylko nawiedzoną zbroją, ale to w końcu Ubi, więc co się tu dziwić?

BTW, wygląda na to, że skoro Merikh został przemieniony w ghula, to znaczy, iż w Danse Macabre to droga krwi jest kanoniczna.
28 kwi - 18:36

Alamar
@Wyznawca Pustki
Race: Haunted Armour
28 kwi - 18:36

Wyznawca Pustki
@Garett - właśnie przeczytałem. Po prostu na pierwszy rzut oka wydaje się, że to "mroczny łowca" powinien być na pierwszym miejscu, bo "nawiedzona zbroja"... nie brzmi jak rasa. Ale racja... Ubi robi tak jak lubi.

Zareagowałem ze zdziwieniem i od razu po przeczytaniu jego rasy napisałem komentarz :-P
28 kwi - 18:44

Nemomon
Ten Merikh wygląda jak Isra...
28 kwi - 18:48

Morgan Grin
Właśnie Merkih mi się najbardziej podoba. Lubię gdy bohaterowie są różnorodni rasowo(?), a i jego wątek został poprowadzony interesująco. Mam nadzieje, że będzie więcej takich nietypowych bohaterów, po kilka poprzednich części, wykazywało spore braki, w tym aspekcie.
28 kwi - 19:06

Zehir-12
Co oni zrobili z Zoltanem xd W heroes 5 wyglądał tak fajnie...
28 kwi - 19:08

Górski
Tu wygląda jak jakaś zdechła wersja Darth'a Bane'a z pająkiem na czole.

Merikh w ogóle nie wygląda na jakąś Nawiedzoną Zbroję, choć nie niarzekam na jego portret.
28 kwi - 19:19

Aayren
Wielki + za Merikha! Fajna historia, fajny wygląd, a nawet umiejka wydaje się fajna. Oby tak dalej!
28 kwi - 19:29

TopFunny525
Merikh fajny nie powiem. Lyla też nie jest zła. Charna wyszła tak sobie między innymi przez jej zbroję która jasnością nie grzeszy. Gdyby jej zbroja miała ciemniejsze barwy jak ta która była w HIII to byłoby bardzo na plus, tak to jest przeciętnie + jej biografia jest identyczna jak ta która była z HIII/HIV (chyba że to zapychacz, to mea culpa i przepraszam). Zoltan wyszedł IMO najgorzej, wolałem go z HV, poza tym Zoltan był chyba człowiekiem w HV, więc coś tutaj nie wyszło. Ta dwójka (Lyla i Merikh) na plus, Charna jest ok chociaż można by było poprawić kilka rzeczy u niej. Zoltan na zdecydowany minus i mam nadzieję że to nie są jeszcze finalne portrety i zdołają go poprawić....

Pozdrawiam
28 kwi - 19:45

Nemomon
Charna to wygląda żywsza jako nigdy! Pamiętam, iż w H3 jej portret był ledwo dogorywający, a tutaj relatywnie młodo wygląda...
28 kwi - 19:46

Wyznawca Pustki
Ten Zoltan to prędzej do łysej kobiety podobny :-P
A co do tego, że w H5 był człowiekiem... Ubi zaraz powie pewnie, że proces nekromancji można cofać ;-D
28 kwi - 19:53

MinosKing
Ci nowi bohaterowie z Nekropolii wyglądają spoko Merikh ze Specjalizacją: Mroczny Łowca, Lyla ze Specjalizacją: Pani magii pierwotnej brzmi interesująco, Zoltan ze Specjalizacją: Treser pająków może się przydać i Charna ze Specjalizacją: Przywoływacz Duchów hm też się przyda ;]
28 kwi - 20:17

TopFunny525
No i tłumaczenie, nie wiem czy to wasze tłumaczenie czy "kochanego polskiego oddziału Ubisoftu" że przetłumaczył Death Knight i Ebon Knight jako dokładnie to samo -_-.
28 kwi - 20:18

Morgan Grin
A skąd wiadomo, że w piątce Zoltan był człowiekiem? :P Nie przypominam sobie, żadnej informacji, która by to potwierdziła.
28 kwi - 21:21

Rademenes777
No i znów to samo. Czy oni nie mogliby się bardziej wysilić z tymi specjalizacjami, +X na tydzień, bo to jest rzeczywiście specjalizacja. :/
28 kwi - 21:48

Nemomon
Lepsza jako 90% specjalizacji postaci z H6 =P.
28 kwi - 23:03
lukkkk
Coś mi się wydaje, że ponownie jak w H6, specjalizacja bohatera będzie mało istotnym elementem. Wciąż pamiętam specjalizację +2 do przyrostu Lisza. Niby teraz będzie łatwiej to zbalansować ale właśnie takie niezbalansowane smaczki, dodawały uroku H5 ( bo raczej nie grafika). Więc boje się, że się zawiodę a jedynym kryterium wyboru bohatera będzie jego wygląd
29 kwi - 08:15

Zehir-12
Zwiększona efektywność czarów przyspieszenie i spowolnienie, hmm...z tego co pamiętam to w Heroes 6 czar ten działał zazwyczaj tak samo :P Wydaje mi się, że zawsze sprawiał, że wszystkie nasze jednostki zaatakują przed wrogimi, więc jak tu zwiększać efektywność. Już nie mówiąc o tym, że jeśli w Heroes VII też będzie system bitwy turowej, gdzie na każdą turę jednostka atakuje tylko raz, chyba, że ma wysokie morale. No chyba, że ta efektywność będzie wydłużać czas działania to wtedy już ok, jednak wolałbym w Heroes VII zobaczyć system inicjatywy z H5 :P
29 kwi - 13:29

Nicolai
Merikh i Lyla wyglądają zacnie. Charna nawet OK, tylko średnio pasuje do Nekropolii. Lepiej byłoby jej w Twierdzy, Akademii, a może nawet Przystani. A z Zoltana natomiast zrobiono prekursora gender wśród Nieumarłych.
Teraz biografie... jednym słowem: monotonia. Czy naprawdę w biografiach każdego Bohatera Nekropolii musi się pojawić Belketh albo Sandro? No i przydałoby się, by historia postaci miała jakikolwiek związek z jej umiejką.
29 kwi - 16:06

Zehir-12
Zaraz, zaraz xd Wygląd Zoltana to powiedzmy pozostawię bez komentarza, ale specjalność? Teraz to już na maksa go zrąbali, przecież w H5 miał chyba jedną z potężniejszych zdolności, a mianowicie mógł sprawić, że wróg po rzucenia jakiegoś zaklęcia już go nie będzie mógł używać do końca bitwy (Szansa wzrastała wraz z poziomem), a teraz? Zwiększony przyrost pajączków? Żałosne...Co takiemu nekromancie da 5 dodatkowych jednostek tygodniowo, skoro mag głównie niszczy wrogie armie swoją potężną magią!
29 kwi - 19:49

Kurek
Daję okejkę, pomysł fajny, wykonanie też, nie ma do czego się przyczepić.
1) Powrót bohatera z HVI - jest i to w bardzo fajny sposób.
2) Nowy bohater wampirzycowy - super!
3) Zoltan - fajny powrót, może troszkę chudy, ale to nie szkodzi ;)
4) Charna - 11/10 uwielbiam takie come back'i
5 maj - 12:19

Tallos
Co oni zrobili z Zoltanem??!! Wygląda jak Raven po zmianie płci. A przecież był to jeden z najpotężniejszych herosów w H5.

Pozostali spoko. Merkith fajna historia, a Lyla znakomity portret. Charna ok, na plus że ma podobną specjalizację co w H3 (szkoda tylko, że specjalizacje wracają do miałkości z H6 i H3)
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-19 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt