Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczą się:
   Kuririn
   Mad Hatter
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News
Dzisiaj, zamiast spodziewanych modeli 3D jednostek leśnych elfów, dostaliśmy ekran ich Lasu. Coby nie mówić na temat błędów architekta (czy raczej ogrodnika), jak choćby niedokończone schody targowiska, to całość wygląda ładnie i w miarę logicznie.
Opis poszczególnych budynków możecie znaleźć w naszym dziale.
Alamar
Wasze komentarze (33)
29 cze - 17:47

Górski
Nie będe się dużo rozpisywać. Jest baśniowo, budynki dobrze rozmieszczone, noc daje ten epicki klimat, i to jeziorko :). Nie ma co,daję 10/10. :D
29 cze - 18:18

Nemomon
ładnie to wygląda, chociaż gdyby zrobili z lasu wiszące ogrody Semiramidy, to by wyglądało jeszcze ładniej.
29 cze - 18:22

Shael
Blech.
29 cze - 18:28

Eruanno
Chyba najlepszy do tej pory ekran miasta z H7 i dobrze komponuje się z muzyką.

Musze jednak przyznać, że i tak jestem zawiedziony artystycznym kierunkiem dla Sylvanu. To co zrobili to własnie Bajkowy Las/Zamek Czarodziejki. Podczas głosowań na ekran miasta dostaliśmy o wiele dojrzalsze grafiki. To samo tyczy się Tancerzy Ostrzy i projektu Druidek. Za dużo wróżkowego pyłu dostało się do Sylvanu.
29 cze - 18:54

Kurek
9,5/10
Dlaczego nie 10?
- Bo jest dużo błędów(schody do targowiska, brak głównego mostu itp.), jak poprawią dam 9,7
- Bo noc zamiast dnia. Wolałem jak było bardziej celtycko-heroesowo, a nie warcraftowo-najt-elfowo.
- Bo ścieżki(wiadukty?) wyglądają identycznie jak te z Władcy Pierścieni.
Tak poza tym to cieszę się, bo mimo wytkniętych przeze mnie wad, miasto jest... bardzo, bardzo ładne! Cieszy mnie także fakt, że jest tam dużo ciekawych budynków(np. las snów). Nie mogę się doczekać, aż ukażą nam jednostki wojenne z Sylvanu. Z innych frakcji też. Gratuluję Alamarowi za superszybkie updatowanie, nikt chyba nie był szybszy.
29 cze - 19:08

Baloq
Mimo totalnego nawiązania do elfów tolkienowskich (a raczej miasta do Rivendell) bardzo podoba mi się nowy ekran Sylwanu, noc tylko nadaje uroku. Jest to (moim daniem) o wiele lepszy koncept drzewa-wyspy niż ten, który miał miejsce w H5.
Jak dla mnie Sylwan na plus :)
29 cze - 20:08

Warmonger
Moim zdaniem jest słabo. Całość wydaje się rozmyta, budynki są otoczone jakąś nieokreśloną aurą, przez co odcinają się od tła. Całość wygląda jak sklejanka.
29 cze - 20:20

Tego
Wygląda źle. Autor chyba przespał lekcje o perspektywie - spójrzcie na środek ekranu, na pierwszym planie jest monstrualny kwiatek (monstrualny w stosunku do bramy miasta, która wygląda jakby była tuż za nim).
29 cze - 20:27

Alamar
Z perspektywą to wszystkie ekrany miasta mają problemy. I nie tylko z nią. Jednak z dotychczas pokazanych ekranów, ten chyba jest najlepszy, zwłaszcza w porównaniu do pierwotnej Przystani czy Arachnopolis z budynkami na środku schodów.

Myślę, że problemy te wynikają z tego, iż ekrany miast nie są prawdopodobnie robione od podstaw, ale grafik dostaje gotowe elementy (budynki z mapy przygód + interfejs, który zasłania część całego obrazka) i nie potrafi sobie z nimi poradzić... ale mu za mało płacą, by się męczył. :P
Co go oczywiście nie usprawiedliwia, że dostajemy takie buble (jak targowisko bez schodów).
29 cze - 21:27

Smakija
Czy tylko mi przeszkadza to że zachmurzenie nieba jest na tyle duże że przysłania kawałek księżyca, jednocześnie gwiazdy mają to gdzieś i świecą sobie jak by znajdowały się przed chmurami (może to świetliki ?). Jakby się przyjrzeć to nawet na kawałku chmurki który przysłania księżyc widać gwiazdę, o co chodzi ?
29 cze - 21:38

Alamar
Fotoszopka... albo zawirowania czasoprzestrzenne. :P
29 cze - 21:44
SoullessPuppet
Sam ekran wygląda ślicznie. Noc i blask księżyca nadają niezwykły klimat. Cieszę się że seria idzie do przodu i miasto leśnych istot nie stoi w ciągle w "słonecznym lasku".
Pomimo iż line up jest po prostu średni (pozamieniało by się 2-3 jednostki), to Sylvan wypada dobrze w H7, jednak do świetności Twierdzy mu daleko.
29 cze - 21:48

Kastore
Ekrany miast z HVII jak i z HVI są beznadziejne. To wszystko jest tak zlane ze sobą, tak rozmazane, tak jednolite i tak fatalnie rozplanowane, że za przeproszeniem łasicę widać.
29 cze - 22:45

Matheo
GROVE!
29 cze - 22:55

Nicolai
@Alamar: Przystań miała budynki w połowie schodów, a Bajkowy Las ma budynki, do których bez liny wspinaczkowej się nie dostaniesz (Kuźnia czy Aula Bohaterów), Bramę Miejską wychodzącą na jezioro i pomosty, które omijają budynki zamiast prowadzić do nich.
30 cze - 00:47

Tarnoob
Zgadzam się - tak jak w poście na forum - że szkic pokazany przy głosowaniu był ładniejszy i *dojrzalszy*.

Dodam tylko, że Sylvan w H7 co prawda można porównywać do Rivendell u Tolkiena, ale bardziej pasuje porównanie do miasta elfów leśnych, a nie wysokich - nie pamiętam nazwy.
30 cze - 09:01

łowca
@up
Caras Galadhon
30 cze - 15:59

Elliv
Ciemność! Widzę ciemność!
Kolejne nocne miasto.
Nie wystarczy Nekropolia i Loch?
Dla Sylvan bardziej pasowały delikatne mgły o poranku i promienie słońca. Wiosna w lesie a nie duszna sierpniowa noc.
30 cze - 16:09

Alamar
Przypominam o wynikach głosowania odnośnie wyglądu Lasu:

http://www.heroes7.acidcave.net/odrzuceni.html
30 cze - 16:54

Eruanno
Świetnie, że mieliśmy głosowania. Szkoda tylko, że piękne dojrzałe grafiki wyrzucono, a wstawiono bajkową stylistykę. Arty z głosowań były naprawdę piękne i wymagały jedynie uporządkowania. Może do trzydziestki doczekam się dojrzałych Heroesów.
30 cze - 18:25

Górski
Zależy ile masz lat. xD
30 cze - 19:35

dragonage2
A gdyby tak przesunąć jeden suwak w programie graficznym?
http://s13.postimg.org/4cstsdvjb/sylvan_day.jpg
30 cze - 23:02

Kurek
@UP
Obie wersje ładne. Powinni dać nam możliwość zmieniania pory dnia w grze ;p
30 cze - 23:57

Szaman
Przyznam szczerze, cały sylvan to jedna wielka fuszerka, obraz miasta zerżnięty z Tolkiena, jednostki mało oryginalne (Kolejny smok, really?), druidki wyglądają jak przerysowana Sweltana. Muzyka w tle bez ładu i składu (Początek dobry, później artysta nie wiedział co dalej i wrzucił każdy instrument który wpadł mu w łapę). Jak dla mnie w skali do 5, sylvan otrzymuje 2.
-Nie przemyślany
-Wygląd jednostki na zasadzie wejśmy coś co mamy i dodajmy łodygi. (druidki)
-muzyka denna, nie pasująca do tła miasta.
Zdrowiej dla gry wyszło jak by krasnoludy wygrały głosowanie. Ulubione miasto to moje nie będzie. A szkoda bo lubiłem elfy z III i IV.
1 lip - 01:02

Sobieski
@up
>>Kolejny smok, really?
W HVII mamy całe 3 smoki na 48 (+neutralne) jednostek. Straszne. To na stronie głównej Groty jest więcej smoków (jest 18).
1 lip - 01:04

Sobieski
Szczerze to czekam aż Akademia dostanie Smoczego Golema, Przystań miniaturkę Elratha, a Twierdza miniaturkę Ojca Niebo, czyli według mnie Ylatha.

Ashan jak na świat stworzony przez smoki jest strasznie ubogi w smoki.
1 lip - 05:06

Andruids
@Sobieski Akademia jako smoka ma Sar-Elama, a ten jest... powiedzmy sobie szczerze, mało smoczy. Przystań ma już przecież podobiznę Elratha w budynku Graala. Fakt, więcej tego w piątce (aż 4 !). Ale już tylko 2 w szóstce, i to tylko jeśli weźmiemy pod uwagę dodatki "Danse Macabre" (Kościany) i "Cienie Mroku" (Czarny). Oprócz tego są wprawdzie emanacje Shalassy i Urgasha (Kirin, Węgorz i Czerw), ale jak one się mają w stosunku do rzeczywistych awatarów bóstw, niech każdy sobie sam dopowie.
1 lip - 12:54

Sobieski
Posąg Elratha nie jest jednostką, a Sar-Elam nie żyje od x lat.

No chyba że liczymy wszystko co ma wygląd smoka. Ale naprawdę czepiacie się tego że w Ashanie różne rzeczy są wzorowane na wygląd smoków? Przecież oni wierzą w smoki. Byłoby dziwne jakby wszystko przypominało słonie. To ta jakby się czepiać w Polsce, która ma chrześcijańskie korzenie, ze wszędzie są krzyże i kapliczki przydrożne, a budynki budowane na planie krzyża.

Niektórzy czepiają się byle czepiać i wyrobić dzienny przydział czepiania się.
1 lip - 12:55

Orlando Boom!
Miasto wygląda bardzo ładnie, ale niektóre jednostki to nieporozumienie (łanie? rusałki? okropieństwo).
1 lip - 13:33

Alamar
>>>Posąg Elratha nie jest jednostką

Ale w grze masz Złotego Smoka (przywoływanego zwojem), który najprawdopodobniej wygląda jak mini-Elrath:
http://www.acidcave.net/sphinx/ho_015.png

>>>W HVII mamy całe 3 smoki na 48 (+neutralne) jednostek. Straszne.
Za to w H5 miałeś aż za nadto smoków (50% jednostek 7. poziomu) i dlatego teraz twórcy ograniczają ich ilość do minimum.
1 lip - 13:42

Sobieski
>>>i dlatego teraz twórcy ograniczają ich ilość do minimum.
A dlaczego nie ograniczą do minimum aniołów, bezimiennych, krasnoludów, nag, elfów, ludzi i demonów? Powiedzmy do jakiegoś 0. W końcu 1 to już za dużo.
1 lip - 15:37

Nicolai
Nie wiem czy wiecie, ale Złoty Smok będzie neutralem.
2 lip - 12:34

Szaman
@Sobieski Chcieli smoka dla elfów? OK ich wybór ale mogli się postarać i zrobić go oryginalnym a nie kupę kamieni którego na upartego można zrobić jego jednostek "żywiołak ziemi". Gdyby dali, np. czarodziejskiego smoka takiego jak z IV lub III. To był bym wręcz zachwycony, a tak tandeta, miasto nie przemyślane... Popatrz na Twierdze, OK, cyklopy są, ale wysilili swoje szare komórki (tzn. mieli więcej czasu) i zrobili tego behemota. Tak samo z ludźmi, wreszcie dali coś innego niż anioła i taki nakoksowany rycerz mi pasuje. Nie wiem jak tam z nekro, ale jak by dali tkaczkę losu i kościanego smoka będę zachwycony. Już tęczowy smok z V był bardziej oryginalny niż ta kupa kamieni.
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-19 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt