Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczą się:
   Kastore
   Kuririn
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News
No i przyszła kolej na opis Inferna. Niestety, nie dostaliśmy zbyt wielu nowych informacji, ani dokładniejszych opisów samych demonów i różnic między nimi. Za to wspomniano i przypomniano kilka ciekawostek.

Sheogh, nim zostało wymiarem-więzieniem, było fizycznym miejscem na Ashanie. Choć obecnie demony nie mogą żyć na Ashanie, to powracają podczas Zaćmień oraz dzięki konsumpcji znacznej ilości artefaktów czy kryształów smoczej krwi. Mogą zostać też przyzwani przez czarodziei.

Demonami rządzi reguła "Moc stanowi prawo" - kto jest silniejszy, ten ma rację. Obecnie na szczycie "łańcucha pokarmowego" stoi Kha-Beleth. Wcześniej Sheoghiem rządziło sześciu Władców Demonów. Cykl życia i dzieci Urgasha jest różny od cyklu dzieci Ashy. Po śmierci demon zachowuje wspomnienia, ale odradza się w formie słabowitego Impa i musi wywalczyć drogę powrotu na szczyt. Członkowie Starszych Ras, których zbruka Chaos, odradzają się pod postacią Inkubów i Sukubów.

Armie Sheoghu charakteryzuje wykorzystywanie: kontroli umysłu, zmiany kształtów, czarów strachu czy ataków z dystansu. Dopiero potem nadchodzi czas na szarżę. Demony są różnych kształtów i wielkości, dzięki czemu łatwo je rozróżnić. Cerbery są demonami żarłoczności, Czarci Lordowie nienawiści, a Rodzicielki rozmnażania. Najpotężniejszymi są Arcydemony.

Alamar
Wasze komentarze (20)
8 paź - 21:42

Fandor
Pytanie o Ifryta, to karta z DoCa? Jak dokładnie jest wytłumaczony? Wolałbym go już nie zobaczyć w Inferno, to jednak duch ognia nie chaosu.
8 paź - 21:42

Zehir-12
:OOOOOOOOO Wiedziałem, że Erwan jest demonem :P
8 paź - 21:45

Fandor
Jeżeli odkryliscie prawdę o Erwanie to już wiemy która nacja wygra :P
8 paź - 21:50

Kurek
Ej widzieliście, że Kaspar jest teraz zombie? Na poprzednim newsie na stronie HVII był żywszy ;p
8 paź - 21:54

Zehir-12
A Nymus wygląda świetnie w pełnej okazałości :P
8 paź - 22:26

Andruids
Pewnie wrócą impy. Coś tak czuję. I gdyby maniacy wyglądali jak ten na arcie i w ogóle wszystkie demony był w takim stylu, to może nawet przeszła by mi przez głowę myśl zagłosować na Inferno. Niestety nie ma co liczyć na demony a la Shin Megami Tensei.
http://nerditis.files.wordpress.com/2013/05/shinmegamitensei.jpg
http://img4.wikia.nocookie.net/__cb20120409021833/megamitensei/images/4/49/2136693-belberithb.png
http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20080709020611/megamitensei/images/e/ee/TheHarlot2.jpg

Nie. Będą czerwoni ludzie. Co najwyżej płonący czerwoni ludzie, albo szarzy czerwoni ludzie.
8 paź - 22:38

Darkem
Nazwijcie mnie wariatem i wiarołomcą, ale po prostu nie chcę powrotu impów. Największym plusem miast z H6 było pozbycie się "małych i słodkich jednostek". Mam nadzieję, że (zapomnijmy o obecności Cabirów w Akademii) Ubi/Limbic nie powróci do słodziaków. Co ja piszę? Mamy już dwie rusałki z Sylvanie...

Ifryta byłby ciekawym dodatkiem do miasta krasnoludów. Ogień to ogień, a brodaczom przydałoby się jakieś urozmaicenie.
8 paź - 22:43

Kurek
@Darkem
To co prawisz jest herezją. Ciesz się, że inkwizycja nie wie jeszcze, że przenosisz Ifryty z piekła w śnieżne góry.
8 paź - 22:54

Darkem
A niech się dowie, nie mam sobie nic do zarzucenia!
Ifryty były już na bagnach, więc widocznie wilgoć im nie przeszkadza ;).
9 paź - 10:05

Andruids
@Darkem O ile co do H5 się zgodzę, to nie powiedziałbym ,że ten imp z DoC'a jest "mały i słodki", wg mnie jest wystarczająco... "impish" (jakby to można ująć po angielsku), czyli łobuzerski. Z kolei dwie wróżki z Sylvanu... ehhh, jeden jest latającym liściem, a drugi to taka kobieta-galareta. Za to z Cabirem lepiej trafić nie mogłeś. Nie ma nic bardziej słodkiego.

Podejrzewam też ewentualność Ifrytów. A skoro mieliby być odpowiednikami dżinek, to pewnie dostalibyśmy ifrytki i to pewnie zamiast sukkubów... wiecie, coraz bardziej podoba mi się ten pomysł. Oczywiście jeśli w głosowaniu ktoś inteligentny nie stwierdzi, że sukkuby muszą być, bo "muh lore".
9 paź - 15:16

Degraf
"Starsze rasy" to znaczy anioły i bezimienni czy konwencjonalne humanoidy?
9 paź - 16:13

Morgan Grin
I to właśnie ten moment, kiedy żałuje, że trzeba wybrać pomiędzy lochem a inferno :/ Ten pancerny, demon z berdyszem, jak i ten impowaty stwór tuż nad nim, prezentują się fantastycznie! Również powrót Ifrytów byłby miłą niespodzianką.
@Degraf: Wydaje mi się, że wszystkie humanoidy. Orkowie nie należą do starszych ras, a zgodnie z prologiem do H6, Toghrul powrócił na ziemię jako Inkub.
9 paź - 16:21

Sobieski
Starsze rasy, czyli te co zostały stworzone przez smoki żywiołów:
Bezimienni (Malassa)
Anioły (Elrath)
Nagi (Shalassa)
Krasnoludy (Arkath)
Elfy (Sylanna)
Ludzie (Ylath)

Jest gdzieś powiedziane w jakiej kolejności rodziły się smoki żywiołów? Z tego co wiem najstarsza jest Malassa, zaraz za nią Elrath, a najmłodszy Ylath. Nie wiem jak to z miejscami 3-5.
9 paź - 16:26

Degraf
@Sobieski - Malassa nie jest smokiem żywiołu.
9 paź - 16:40

Alamar
Elrath jest Smokiem Żywiołu Światłości, a Malassa Smoczycą Żywiołu Ciemności. W Ashanie jest sześć żywiołów - 4 standardowe + 2 wyżej wymienione.

Kolejność narodzin Smoczych Bóstw obrazuje kolejność dni w Ashanie, podana tutaj:

http://www.heroes7.acidcave.net/historia.html#4

Asha/Urgash -> Malassa -> Elrath -> Arkath -> Sylanna -> Shalassa -> Ylath
9 paź - 17:39

Kurek
Mam pewną wątpliwość... Czy można być stać się sukubem i nie mieć skrzydeł? Nie! Inkubem? Czyżby "tak"? Nie jestem pewien czy Ignatius jest inkubem, bo w DoC mamy inkuba ze skrzydłami.
9 paź - 17:46

Alamar
"Ignatius to Inkub zrodzony w Sheogh jako forma paktu zawartego pomiędzy jego matką a Phriasem"
9 paź - 17:56

Kurek
Dzięki! Oddzieliłeś światło od ciemności.
9 paź - 18:13

Hayven
Jak na razie, głosuję na demony. Są po prostu ciekawsze. Nie widziałem wyników na stronie, ale kiedy oddawałem głos, mroczne elfy wygrywały. Szkoda. No chyba że będą ciekawie wyglądać i będą władać potężną magią (fajerwerki!) (ognia :P). Jeśli nie, to szkoda.
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-19 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes VII". Redakcja, kontakt